Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden


Akoestiek Label, gevestigd aan Christiaen Huygensstraat 1, 1131 VB Volendam, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring….

Contactgegevens:

Akoestiek Label

  • Christiaen Huygensstraat 1
  • 1131 VB Volendam
  • (0)20 808 7090
  • BTW-nummer: NL865092072B01

Lucas Keizer is de Functionaris Gegevensbescherming van Akoestiek Label. Hij/zij is te bereiken via lucas@akoestieklabel.nl

AkoestiekLabel staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 89752031

Akoestiek Label verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt.

Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
– Adresgegevens
– Telefoonnummer
– E-mailadres

 

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers. Als u er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld, neem dan contact met ons op via info@akoestieklabel.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

 

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
Akoestiek Label verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
– Het afhandelen van uw betaling
– Om goederen en diensten bij u af te leveren

 

Geautomatiseerde besluitvorming
Akoestiek Label neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Akoestieklabel) tussen zit.

 

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Akoestiek Label bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:

Personalia > 1 jaar > Orderverwerking en administratieve afhandeling
Adres > 1 jaar > Orderverwerking en administratieve afhandeling

 

Delen van persoonsgegevens met derden
Akoestiek Label verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

 

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
Akoestiek Label gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

 

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Naklank en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen.

U kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw persoonsgegevens sturen naar

Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.

Akoestieklabel wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/gebruik-uw-privacyrechten/klacht-melden-bij-de-ap.

 

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Akoestieklabel neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@akoestieklabel.nl

 

Herroepingsrecht

Herroepingsrecht voor goederen U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Akoestiek Label, Christiaen Huygensstraat 1, 1131 VB Volendam, info@akoestieklabel.nl, Telefoon: +31 020 808 7090) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Hoor het van onze klanten

Sophie van Dijk

We hebben de akoestische panelen geplaatst in onze vergaderruimte, en het verschil is enorm. Het geluid wordt veel beter gedempt en de ruimte oogt meteen een stuk stijlvoller. Snelle levering en duidelijke montage-instructies!

Jeroen Meijer

Heel blij met de combinatie van licht en akoestiek. De lampen passen perfect boven onze werkplekken en het geluid is merkbaar rustiger in de ruimte. Mooi design ook een echte eyecatcher.

Tom de Boer

Als je vaak online meetings hebt in een open kantoor, is dit echt een uitkomst. De belcel ziet er strak uit en werkt uitstekend qua geluidsisolatie. Installatie ging soepel.

Lisa Groen

In onze open keuken op kantoor hing altijd een hol geluid. Dankzij de plafondpanelen is dat opgelost. Ze zijn mooi afgewerkt en vielen goed te combineren met het interieur.

Joost Kramer

Voor een recent kantoorproject zochten we esthetische én functionele oplossingen voor de akoestiek. De producten van Akoestieklabel sloten perfect aan bij ons ontwerpconcept. Mooi materiaalgebruik, strakke afwerking en uitstekende prestaties. Zowel de opdrachtgever als wij zijn erg tevreden

Rick van den Bosch

Wat een verschil! De verlichting is warm en sfeervol, en de akoestiek is direct merkbaar verbeterd. Onze medewerkers merken het elke dag. Topkwaliteit.

Marloes de Wit

Onze entreehal klinkt nu veel aangenamer en rustiger. De panelen zijn niet alleen functioneel, maar ook echt een mooie toevoeging aan het interieur. Erg blij mee!

Layla Benali

In onze organisatie werken veel teams hybride en in open ruimtes. De akoestische meubels zorgen voor rustige zones zonder dat het ten koste gaat van de open sfeer. We krijgen veel positieve reacties van collega’s. Ook fijn: duurzaam geproduceerd en goede service tijdens het traject.

Bas de Graaf

We zochten een subtiele oplossing voor de galm in ons restaurantgedeelte. Deze plafondelementen zijn nauwelijks zichtbaar, maar doen perfect hun werk. Geweldig resultaat!

Anouk Vermeer

Sinds we de bureauschermen hebben geplaatst is het rustiger werken op kantoor. Ze passen mooi bij het meubilair en zorgen voor net dat beetje extra privacy.

Nina de Ruiter

Het paneel ziet er supermooi uit en geeft echt iets extra’s aan de ruimte. Het geluid is veel rustiger geworden en de akoestiek voelt meteen beter aan. Ook fijn: makkelijk te plaatsen en snelle levering. Heel blij mee!

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren!